15. června 2021

Vědět, jak si vybrat  

s Maurem Trimigliozzim, zakladatelem Philip Martin's

Aby byla značka úspěšná, musí být identifikována a uznána. Značka shromažďuje v obrazu a jménu řadu možností podnikatele a jeho týmu, aby zákazník chtěl a věřil. Společnost Philip Martin's investuje každý den do značky pro konzistentní a transparentní růst společnosti. 

Původ značky
V roce 2010 založil Mauro Trimigliozzi společnost Philip Martin's a rozhodl se pojmenovat svou společnost spojením jmen svých dvou dětí: Filippa a Martiny. Třetí syn, Tommaso, pojmenoval dětskou linii Tommy Baby. Logo obsahuje budoucnost: stejně jako růst tří dětí, i Philip Martin se dívá do budoucnosti s okem ve středu mezi dvěma propletenýma rukama. A dnes, pokud myslíte na zítřek, myslíte na svět. Chtěl jsem, aby tam byla duše kontinuity říká prezident Philipa Martina, v naději, že se moje děti jednoho dne rozhodnou pokračovat v mé myšlence. Chtěl jsem, aby mé děti vyrostly s produkty, které nezpůsobují dermatitidu, alopecii a mnoho dalších problémů. 

Rozdíly Philipa Martina
Far Branding znamená dělat rozhodnutí každý den, budovat reputaci společnosti, která dává spotřebiteli důvěru a loajalitu.  

Jaké byly body obratu značky?
Byli jsme schopni říci ne - začíná Trimigliozzi. Neakceptovali jsme vstup do lékáren, do velké distribuce. Rozhodli jsme se, že nebudeme tlačit na online prodej, upřednostňujeme přímý kontakt s kosmetickými salony a kadeřníky a nebudeme propagovat slevové plány. Být loajální od počátku vedlo společnost Philip Martin Martin k velké důvěryhodnosti: kontinuita, dodržený slib, znamenala návrat, že lidé přišli hledat skutečný produkt. 

Jak se vám během pandemie COVID podařilo nezůstat stát, naopak růst, přestože obchody byly zavřené?
Jedním z našich hesel je, že nechceme potěšit každého člověka, ale několik lidí - vysvětluje Trimigliozzi - a tato věta obsahuje leitmotiv společnosti. Společnost Philip Martin's je víceúčelová společnost, která má produkty pro každou pleť s jedinou značkou. Rozhodli jsme se umístit na obal čtyři hlavní přísady, abychom okamžitě sdělili podstatu produktu konečnému zákazníkovi. Obal se stal ekologicky udržitelným, což dává senzorické hodnocení, které se projeví, jakmile se ho dotknete. Rozhodli jsme se i nadále udržovat vztahy s našimi zákazníky i na dálku: byli jsme první, kdo provedl webináře, počínaje prvním lockdownem. A pak jsme investovali do výzkumu, kde jsme s Cosgenetics udělali velký pokrok. 

Budoucnost značky  Philip Martin's 
Rozhodnout se znamená sklízet plody. Společnost Philip Martin's letos dosáhne mnoha cílů: v červnu otevírá Saint Maritane, nákupní centrum pod značkou Louis Vuitton, ve kterém bude vlastní značková prodejna společnosti Philip Martin pro péči o vlasy a pokožku. Projektů je mnoho: Philip Martin's bude například přítomen v některých exkluzivních italských turistických klubech a bude referenční značkou pro luxusní rezidenci v Miláně. Stručně řečeno, budoucnost přinese velká překvapení. Zůstaňte naladěni.

26. března 2021

Mládí dané červenou révou

Díky světlé barvě podzimu uvolňuje „tráva života“, jak ji nazývali Sumerové, ještě více léčivých sil: červená réva je odpradávna považována za symbol mládí a věčného života. Společnost Philip Martin's používá červenou révu jako hlavní přísadu v některých výrobcích kvůli příznivým vlastnostem, které obsahuje. 

Vlastnosti

V načervenalých listech sbíraných na podzim je mnoho bioflavonoidů patřících do kategorie polyfenolů, které se vyznačují antioxidačními a protizánětlivými vlastnostmi, ale také tonizací a vazoprotektivním účinkem. 

Použití
Obzvláště vhodná pro kuperózní, citlivou a zarudlou pokožku hlavy; červená réva je přísada, kterou společnost Philip Martin zahrnuje do produktů péče o vlasy a péči o pleť: 

Babassu Wash
Objemový šampon
Šampon bohatý na revitalizující účinné látky a povrchově aktivní látky rostlinného původu podporuje hydrataci pokožky hlavy a jemné čištění, které nenapadá strukturu vlasů. Šampon dodává vlasům objem, tělo a lesk od prvního použití a je ideální pro objem jemné a chemicky ošetřené vlasy.

Babassu Rinse
Objemová maska
S organickým olejem Babassu, organickým červeným vínem, organickým ženšenem a organickým achillea je Babassu Rinse ideální objemovou maskou pro jemné a chemicky ošetřené vlasy. Po rozmotání vlasy jsou lehké, lesklé a snadno se rozčesávají. 

Colour Maintenance
Šampon pro barvené vlasy Šampon určený pro barvené a ošetřené vlasy oživuje a revitalizuje barvu. Je složen z povrchově aktivních látek rostlinného původu a má přirozenou kondicionační vlastnost, která dodává vlasům lesk a hedvábnost. 

Colour Repair
Restrukturalizační maska Maska bohatá na máslo a rostlinné oleje, která regeneruje a revitalizuje barvené nebo ošetřené vlasy. Dodává hydrataci a pružnost, restrukturalizuje vlasy a chrání je po chemickém barevném ošetření.